Thank God its friday (imorgon)

2009-02-12 @ 22:40:13


Förlåt för dålig uppdate har haft det lite stressigt, har sovit nästan varje dag efter skolan och har spytt av utmattning en gång /:. Ändå har jag lyckats överleva ett matteprov som förövrigt jag tror gick bra, wohow! Sedan har jag engelska prov imorgon men jag tror inte att det kommer bli så svårt, men man ska ju inte ta ut lyckan i förväg.


Imorgon har mitt arbetslag i skolan bestämt sig för att alla ska kolla på en film i Aulan för att få lite Alla hjärtans dag stämning eftersom den är på lördag. Då ska vi se på filmen "Dagboken" som jag och Patricia såg för inte så länge sedan men jag är inte ledsen för det för den var bra och jag hoppas att den är lika bra andra omgången också.

Men det skönaste måste ändå vara att vi bara har läsning och engelska provet och sedan håller vi på med detta tills sista lektionen som vi har nämligen Drama, hur skönt låter inte det? I alla fall om man gämför våran vanliga dag som består av alldeles för sen lunch och att man är slutkörd klockan fyra på fredagen efter hela vecka!


Det ända som saknas nu är en stor röd ask fylld med geléhallon, kanske det blir imorgon också?


Kommentarer
Postat av: Emelie

GE MIG GELÈHJÄRTAN/HALLON

2009-02-12 @ 22:57:36
URL: http://eberglind.webblogg.com
Postat av: Elise

hahahah ;) hoppas på att vi får några i skolan imorgon (a)

2009-02-12 @ 23:01:26
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0