Sånt jag berättar bara för att..

2009-02-17 @ 18:11:23
Ja uscha mig (hihi). Ny vecka och som vanligt är jag helt tömd på energi, kanske är det för att jag körde järnet på idrotten idag, men jag har som vanligt sovit alldelse för mycket då jag inte ska så jag har slutat kunna somna på kvällarna, och ja jag är fast i den onda cirkeln. Men ikväll så ska jag bryta den!

Kemi prov imorgon och Tyska på torsdag, bajsbajs säger jag måste plugga som in i svormdom nu. Men jag har bestämt mig att jag ska inte plugga på Lanzarote, i need it! Just nu äter,sover och andas jag skolan känns det som. Inte så roligt.

Jag åt en semla idag förresten, jag förstår mig inte på människor som inte tycker om mandelmassa, omg! godast ever.

Hmm.. ska se om jag kommer på lite mer onödigt vetande? Jo juste, jag vill ha pappas hemma gjorda köttbullar till middag för de är godast i världen och jag såg Jakob Högqvist (?) ifrån the voice köra stand up komedie på tvn igår och det var en väldigt lång pinsam tystnad hemma hos oss, trodde att han skulle vara roligare faktist. Men har är solklart mycket bättre än vad jag hade gjort men ändå (a).

Kommentarer
Postat av: SOFFY

Hehe ah xD

2009-02-17 @ 19:16:17
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Mandelmassa är sådär, fast det vet du ju redan att jag tycker! ;D

2009-02-17 @ 20:26:42
URL: http://eberglind.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0