Ännu en dag som en skolslav (rimmar hihi)

2009-01-29 @ 19:17:48
Ja nu är det läxor som gäller har två Engelska och en Historia läxa tills imorgon vilket måste bli gjorda. Idag har allt gått bra började med att ha hemkunskap där vi åt en massa olika potatisar sedan hade vi engelska då åt vi fika som vi hade över ifrån loppisen och sedan hade vi lunch. Gissa hur mätta vi var sen?

Måste börja nu, men jag vill ha lite musik medans jag jobbar men jag hittar inga bra på youtube (a), någon att tipsa om?

Förresten så fick jag "ett solklart MVG" som min lärare ville kalla det, för min novell som jag skrev om för ganska länge sedan. Skitglad för det, var jättenervös innan för jag ville verkligen ha MVG på den, fast jag trodde att jag bara skulle få VG.

Vi kanske hörs senare, Ciao.
r.i.p patricias farfar som blev begravd idag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0