Äntligen ..

2009-01-25 @ 23:45:05
Så nu är det över. Har varit dålig på att skriva i helgen men jag har varit dödstrött när jag har varit hemma. Så jag har sovit och legat lite i soffan med godispåsen i högstahugg, lite får man ju unna sig efter en hård dags arbete, haha.

Allt gick i alla fall bra och pengar fick vi in, det blev mycket springande omkring men också många roliga stunder haha. Jaja, ett minne för livet och av klassen blev det och jag ångrar absolut inte att jag valde att vara med att ordna detta.

Hahaha. Våran sista kund idag frågade när vi skulle ha nästa loppis. Hmm .. ja det blev en tankeställare, kanske hinner med en till innan vi slutar?

Nu är det snart skoladag igen. Känndes inte alls som det idag och jag tror att jag kommer att vara väldigt trött imorgon, men jag får vila ut på sportlovet i Lanzarote istället hahaha.

Nu ska jag uppdatera mitt virusskydd (jippi) och sedan kallar sängen på mig.

Hoppas att ni har haft en bra helg ni med.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0