Gissa vad, jag är super glad!

2009-01-07 @ 17:01:32
Idag så beställde pappa biljetterna till Lanzarote. Vilket är en utav öarna som utgör spanska kanarieöarna. Vi ska dit 20/2-27/2. Jag ser verkligen fram emot det, jag hoppas bara att det kommer att vara bra väder där. Ska bo på i en stad som heter Playa Blanca, har inte hört så jätte mycket bra om den staden nu i efterhand, men det kommer bli bra, inget kan få mig på dåligt humör förutom kansk den enligt mig långa flygtiden dit på ca 5 timmar. Jag blir lätt åksjuk nämligen. Jag ska ta med datorn dit, så det kanske blir lite bloggande därifrån vem vet, haha !


Vårat hotell, Hotell papagayo area blablalba typ. WOHOW! Taggad? nej inte alls .. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0