jag sökte dig och fann mitt hjärta

2009-01-31 @ 20:31:07
Jag och Elise var nere vid sergel, men det fanns inga biljetter kvar till i taket lyser stjärnorna eller "i stjärnorna lyser taket" som Elise uttryckte sig när hon skulle beställa biljetterna.. :) Men vi bokade biljetter till imorgon istället. Ikväll ska vi istället ha en mysig hemma kväll; vi hyrde Elf, Dude where's my car och The notebook.

Min och Elises torra humor, detta hittade vi i hyllan på videobutiken:


He's the girl & She's the man

Kommentarer
Postat av: mummel i örat

hahahahaha omg!!! va underbart!... you go girl

2009-01-31 @ 23:23:04
Postat av: Fashion-Mama

haha känner igen den där torra humorn:D

har nämligen själv en sån.....

2009-02-01 @ 16:05:36
URL: http://Vad är bloggadress?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0