Jag vill inte växa mer som person. Nu får det vara nog.

2009-01-30 @ 00:25:03



 Ur Patricias dagbok 1/1-09

"Tvåtusenåtta har varit ett bra år. Men jag hoppas tvåtusennio blir ännu bättre. Det här året hoppas jag att jag kommer växa som person, vara social och inte vara så rädd för saker"

Det har gått nästan en månad på det nya året nu. Och det har redan bjudit på utmaningar, känslor och erfarenheter som har varit helt nya. Både bra och dåliga. Det kanske är sådant som får en att växa som person och bli starkare. Men jag orkar inte mer. Nu får det vara nog. Jag vill ha rutiner, jag vill att saker ska vara som det alltid har varit. Inga förändringar. Inga som försvinner ur mitt liv.

Jag vill bara krypa in i mitt skal och bli den gamla Patricia. Ni vet hon som fanns men aldrig syndes. Hon som bara pratade om någon bad henne göra det. Hon som var bra, men aldrig bäst.
Det var så mycket lättare så.

Kommentarer
Postat av: Anna

Patricia :P Du är och kommer alltid att vara bra precis som du är, var bara som du är så löser sig allt :)

2009-01-30 @ 16:02:50
URL: http://prestationsprinsessa.blogg.se/
Postat av: mumins visdomsord som talar

Du har alltid varit bäst!!! dessutom är skal överskattat, fast skaldjur är gott

2009-01-31 @ 23:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0