lägg nått svalt över min panna och lär mig gå på vatten

2009-01-25 @ 23:49:27
Har varit superförskyld och legat hemma i soffan hela helgen. Det är inte okej alls. Jag hade planerat att plugga järnet i helgen eftersom jag redan ligger efter i typ alla ämnen och så skulle jag och Adam se Benjamin Buttons otroliga liv på bio. Men nejnej... Jävla Hals. Nästa helg ska jag banne vara frisk!

Jag har varit lite orolig eftersom vi fick 46 glosor i tyska till på onsdag och jag har inte orkat plugga nånting på dem i helgen (ni som känner mig vet att jag och tyska inte går ihop) Men nu har jag pluggat några timmar, då jag ändå inte hade något bättre för mig och jag kan alla utom fyra. Muohahaha... Jag kanske har det i blodet ändå. Nu gäller det bara att få in de sista i skallen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0