neverwhere

2009-01-26 @ 23:44:44

Jag är fortfarande förskyld men jag har bestämt mig för att försöka mig på skolan imorgon ändå. Jag missar ju en hel skoldag på torsdag för jag ska på begravning då, så det känns dumt att få ännu mer onödig frånvaro...

Men nu måste jag plugga som fan. Först ut blir att kolla klart på neverwhere på youtube, en bok vi har läst på engelskan som vi ska skriva en uppsats om imorgon... men eftersom jag inte orkat läsa ut den tänkte jag att jag tar genvägen och ser filmen istället. Den är riktigt uttråkande. Sedan blir det mer engelska. Tyska. Geografi och matte. Troligen ska jag sova där imellan också.

Längtar till helgen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0