Önskning

2009-01-31 @ 22:59:57

Vet ni vad? jag fick bara en impulsönskning att jag vill vara blond igen. För två år sedan så var jag blond (snarare gul heheh, men i alla fall). Sedan när jag inte ville ha min fina utväxt längre så färgade jag håret brunt och sedan dess har jag haft den hårfärgen. Vi får se vad framtiden har att säga om det, låter helt cp att säga så men i dont care :D (för att jag har precis sett elf och han är över glad)


jag och patricia sommaren 07
2 COOL 4 SCHOOL, yeah!


Kommentarer
Postat av: mumellio

man kan färga den nedersta delen av luggen blont men resten av håret ska va svart :)

2009-01-31 @ 23:17:08
Postat av: ELISINO

Bra tips så ska jag göra! ;)

2009-01-31 @ 23:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0