The begining of the end.

2009-01-15 @ 20:06:03
Idag kom inloggnings uppgifterna till gymnasieintagning.se eller vad det nu heter, haha. Känns lite konstigt att veta att jag inte kommer gå i min klass snart. Jag kommer sakna alla så otroligt mycket. Alla har ju en egna kvaliter och våran klass kompliterar varandra ganska bra även fast vi är oeniga om många saker ofta. Det kommer kännas konstigt att inte ha en Tommy i klassen som komenterar allt läraren säger eller ha vårat tjejgäng och att alla kan vara sig själva hur nööördiga alla vi än är så är alla sig själva och alla accepterar det, jag kommer också sakna att alla i våran klass gör så konstiga saker typ som att killarna är så omogna att det inte är sant ibland. De slår varandra hela tiden och massa skit. Många lärare kommer jag sakna också, för att de är som de är. Det är svårt att beskriva hur man känner, det är en sak som man måste uppleva själva antar jag. OCH ALLA MINNEN! Jag är allvarlig att jag har så mycket roliga minnen med alla i klassen att det inte går att räkna upp allt, har säkert glömt bort hälften också. Jag vet hur mycket jag kommer att gråta, usch det kommer vara jobbigt. Riktigt jobbigt.

Jag vet bara att jag kommer att vara glad över att jag har fått möjligheten att gå i den här underbara klassen och jag kommer sakna den så att det gör ont men de kommer alltid att ha varit en del utav min uppväxt så de kommer fortfarande leva kvar för mig i minnen, sedan så finns ju såklart återförening eller vad det heter, hahah!

Nu är det bara betygen som ska höjas sedan är det dax för gymnasiumet. Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0