Denmark

2009-07-13 @ 21:26:56
Ja nu är de här. Väntar på att Patricia och Adam (skiiiiiicka) ska skicka sina bilder. Tar och berättar allt därnere.
     
             

1. Patricia och jag gick och la oss i tid och insåg efter en timme att vi inte kunde sova. Jahopp upp och hoppa. Vi gick upp och åt, möömisig.
2. Såhär spännande (ser det ut som) tyckte jag det var.
3. Patricia var väldigt social och spelade mahjong och vann till slut!
4. Även fast vi la oss sent var patricia såhär kinesig (inget rasistiskt) på tåget påväg ner.
5. Efter en 300dk kronor dyr (!) taxi resa hamnade vi plötsligt på vårat hotell. Hoppsan. De tre dagar vi var där hann vi vara i receptionen minst 10 gånger. Haha.
6. En väääldigt vacker bild på min lilla nunan första kvällen, vid middagen. Det va super varmt i Danmark mkt varmare än i Sverige. Vi åt middag i strålande sol, skönt! (hotellrumment hade ingen AC, VI DOG)
7. Patricia och DEN GODASTE MATEN JAG NÅGONSIN ÄTIT. Utan att överdriva. Den var dock väldigt stor och jag agerade luftballong resten av kvällen.
8. Kände att jag inte har speciellt många bilder på Adam och han måste ju också vara med på ett hörn. Seriös posarna.
9. En Drink! :o Haha, first timer.
10. Den osminkade sanningen (på mig då) Ja men här är vi och vi har det askul och flummade hela resan, magkramp-skratt.
11. Världens seriösaste skylt! Nära hundarna som skrämde skiten ur mig varje gång vi gick förbi, de skällde som in i tusan.
12. På Kobenhaven H. Spenderade dagen i centrum och chillade runt. Det var en 7h lång väntan tills tåget skulle komma. Men vi fick tiden att gå.

Kul var det, men det var jätteskönt att komma hem igen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0