En vård(d)ag

2009-07-13 @ 20:57:11
Har fixat in mina bilder ifrån kameran. Jag orkar aldrig lägga in bilder på datorn ifrån kameran eftersom den är seg as hell och krånglig men men .. Här kommer lite random bilder, haha.


En putin i våras in the videobutik. Vi har kännt varandra så länge så vi har massa konstiga minnen bl.a. här ifrån. Kom inte ihåg riktigt varför jag tog den här bilden, men den är ju suuuuper viktiig att visa eller hur?


två fantastiska saker med denna bild.

1. Jag gick suuper länge med min pet-flaska bara för att jag skulle panta den.
2. Sen när jag väl har pantat den så skiter jag i pengarna och ger dem till "den gula knappen"
Hur snäll är inte jag på en skala? :p haha


Första riktiga vår dagen man kunde vara ute på kvällen. Åts middag på La Bella på kungholmen, UTOMHUS. Tyvärr avslutades denna dag i regn, och det var suuuuperkul.

Kommentarer
Postat av: Patricia

hahah dolce vita heter den faktiskt XD

2009-07-13 @ 22:36:40
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: elise

OJ hahahah tänkte på pizzerian i vh HAHAHHAHAHAHAHAH

2009-07-14 @ 16:59:52
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0