Hittade ni eran bil? Jaha ja, var det en cd.

2009-07-08 @ 22:31:04

Sober - Karu Kari (hedersmord)
Jag har tyckt om den här låten sen första gången jag hörde den. Sorlig.

När jag kom hem ifrån Danmark så fick jag en jättejobbig förkylning som börjar släppa lite nu. (efter att jag knarkat halstabletter, hehe). Imorgon bär det av till en ö i skärgården som vi har hyrt i ca. en vecka.(fanns ingen bild på internet, annars hade jag lagt in) Hoppas att det blir bra väder även fast det lovas regn nu. SNÄLLA GUD! Det som var planerat för min del var, sola, sola, SOLA! Och det går inte så bra att göra det i regn.

Har inte kunna lägga in några bilder ifrån Dan, för att min kamera valde att lägga av efter jag tappade den i golvet, hih. Vi ska fixa den, men kommer fotografera med pappas kamera ut på ön, men den e seg och bajsig så bra bilder lär det inte bli. Kommer nog fotta mest med min suga apa mobil, vilken lycka! ´

Idag har jag och lillebror suttit ute och spelat kort och jag har tvingat i han massa fett. Jag är verkligen glad att ha min lilla sötbomb! :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var DU som kommenterade, haha! :D Saknar dig.. Bajs. Hoppas du får det härligt, om det är bra väder, usch ;o Hih. <3

2009-07-09 @ 18:22:53
URL: http://awesomeone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0