I'm having trouble sleeping, your're jumping in my bed, twisting in my head

2009-07-25 @ 00:57:23

Jahapp... om sisådär 7 timmar är vi på väg ner till kära Götet. Det ska bli skönt att slippa Stockholm som omväxling. Dock har jag vänt på dygnet helt. Igår vaknade jag klockan 5. Det är inte okej! Och idag tvningade jag mig upp klockan 1 och kände mig duktig för jag gick upp "tidigt" Jag måste iaf vara världens bästa tonåring. Vet inte om jag ska vara uppe tills vi åker, eller om jag ska försöka sova några timmar, vi får se. Aja, är tillbaka igen på torsdag sedan är det förhoppnigsvis Adams land som gäller :) Man måste ju göra det bästa av det lov som är kvar... Men den här sommaren måste ju ta slut, för annars kan ju inte nästa komma (Eller hur Elise?) Det här är det jag har sysselsatt mig med dessa nätter jag varit vaken, ett collage! Sparsammare än att shoppa och lindrar faktiskt shoppingsuget ;) Här är sånt jag är jävligt sugen på just nu:


topshop, urban outfitters, nowayfarers, d&g, armani, wesc, ben & jerry's, sony, elisabeth arden, h&m m.m


Kommentarer
Postat av: ELISE

Hahahah jo cant wait.

Ja brukar lägga det jag vill ha i shopingbagen på hemsidan då kännd det som att man ska beställa det. Hahha lindrar också shoppingsuget ;)

2009-07-27 @ 00:10:01
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

umm no, u guys r havin trouble with uppdatering! :O

2009-08-01 @ 23:34:16
URL: http://Råttgott.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0