TRÖTT

2009-07-19 @ 21:38:01
PUST! Jag har storstädat hela dagen i mitt rum. Jag och pappa tror nämligen att jag har börjat utveckla en dammallergi eftersom jag inte dammsuger så ofta. Jag har hostat och nyst hela natten även fast mitt förskyldning har lagt sig. Så jag Började iallafall vända upponer på rummet, skjuta bort varenda möbel i rummet, tagit ut allt ur bokhyllan och dammat, dammsugit, skurat golvet, torkat av, jag dammsög tillomed böckerna! :O Det har nog seriöst aldrig varit så rent i mitt rum... dock ska jag rensa och torka av skrivbordet och rensa ut garderoberna imorgon... Men nu är det iallafall rent och snyggt här och det är jätteskönt ska ni veta :) Jag var ute med papps och använde mitt presentkort på pocketshop, köpte 3 böcker för 169 och eftersom jag hade 3 stämplar kvar på mitt samlarkort fick jag även en fjärde bok gratis, hehe. Nu har jag så det räcker hela året, tur det eftersom jag ska spara och inte slösa pengar på böcker, ;)

     

Jag köpte lite böcker Elise tipsat om, så jag vet att de är bra. Sedan blev det Camilla läckbergs "Olycksfågeln" Jag läste ju stenhuggaren i början av sommaren och hon är verkligen jätteduktig på att skriva.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag köpte lite böcker Elise tipsat om, så jag vet at de är bra."



Skönt att du litar på min boksmak haha :)

2009-07-20 @ 14:42:16
Postat av: Anonym

såklart jag gör det !:) saknar dig btw hur har du det i käääääära gbg?<3

2009-07-20 @ 22:55:24
Postat av: ELISE

helt ok men det är ganska dåligg väder :(

miiiiisss dig också!!!

2009-07-22 @ 20:48:08
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0