Using the brain.

2009-07-17 @ 23:57:15
  • Att jag fick MVF (ser ni?) i svenska är lite roligt med tanke på hur mycket jag skriver fel och pratar helt mobbat.(ibland)
  • Har ni tänkt på att IKEA skylten kanske är gul och blå för att det är svenskt? Det kom jag på idag i alla fall.
  • Jag tycker att det är väldigt konstigt att jag fryser hela tiden. Även nu på sommaren när det är runt 30 grader ut fryser jag (iaf om fötterna och händerna)
  • Mina "it-saker" har bestämt sig för att lägga av och gå sönder ungefär samtidigt, de har en konspiration emot mig!
  • Jag tror att jag var lite paranoid när jag var yngre, trodde jämt att människor följde efter mig osv. Undrar varför?
  • Det är ganska konstigt hur kroppen fungerar egentligen.
  • Det konstigaste med mig själv är att jag alltid har tyckt om att veta mycket. Tyckt om att lära mig saker. Gör massa test om jag har tråkigt.
  • Jag och min lillebror är väldigt lika, är det då jag som ser manlig ut(HEELP) eller han som ser kvinnlig ut? STORT FRÅGETECKEN!
  • Varför måste jag fundera så mycket? jag har typ en miljon varför i min hjärna all day long. WHY? WHY? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0