Danslärarens återkomst.

2009-06-26 @ 22:05:35
Har börjat med en ny bok. Har inte haft någon läs lust på sistonde. Eller jag har viljat läsa men inte haft någon bra bok, haha.

Har i alla fall börjat men denna kriminalroman som har legat hemma och dammat i flera månader nu. Tog den ifrån våran loppis som vi hade i början av året.

Har bara läst ca. 50 sidor som jag läste i solen imorse och jag tror att det kommer bli en kanonbok!

Ska skriva vad jag tyckte om den när den är utläst. Vilket säkert kommer vara om ett par dagar om det här vädert håller i sig, haha.

Den finns tydligen på film också, ska nog se den. Någon gång. Är aldrig inne längre och kollar ännu mindre på film. Såg däremot Quantim of Solise (egen stavning haha) ikväll. Den va väll helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0