Denmark 09!

2009-06-13 @ 03:02:43
Okej Elise, eftersom det enda sättet att nå dig på verkar vara genom bloggen så skriver jag allt här, så får du kommentera om vad du tycker. Jag och Adam har pratat lite om Danmark. Vi kan inte åka till Bornholm eftersom båten man måste ta kräver att man ska vara 18 år fyllda. Dock så funkar Köpenhamn (man kan ta tåget dirket ner dit) Resan tur och retur kostar ungefär 1200 kr/person. Hotellet pappa hade rabatt på kostar 899 kr/person för 3 dagar(2 nätter) hotellet fyrstjärningt och det ingår frukost och en middagsbuffé på lördagen. Från hotellet är det ca 15 km till Köpenhams centrum. Om jag har räknat rätt så kostar det jag räknat upp 2100 kronor men då måste vi även betala några måltider själva. Dessutom kommer expeditions avgift tillkomma. Datumet vi pratade om är 3-5 juli om det passar för alla. Så, vad sägs?


Kommentarer
Postat av: elise

:DDDDDDDD msn talkar with you!

2009-06-13 @ 21:25:21
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0