flickan som lekte med elden

2009-06-24 @ 01:04:01
Jag läste alldeles nyss ut Stieg Larssons andra bok flickan som lekte med elden.Fy i helvette vad bra den var! Har varit helt paralyserad hela kvällen.. Det här är definitivt en av de bästa böckerna jag läst nånsin. Utan tvekan. Om ni inte läst den, gör det. Man kan helt enkelt inte missa den!! Frågan nu är bara om jag ska köpa tredje boken imorgon eller om jag ska fortsätta med någon av de olästa böckerna som står i min bokhylla... Jag tror nog jag ska läsa ut ljudet av ditt hjärta (för din skull elise) sedan ska jag sätta igång med flyga drake liksom många andra böcker har stått och dammat alldeles för länge. Målet är att hinna läsa dem i sommar!



LÄS! LÄS! LÄS! Jag lovar att du inte kommer bli besviken! ;)

Kommentarer
Postat av: nilo

äru säker på det Patri? :s Min syster sa att den var jätte dålig! :)

2009-07-02 @ 05:18:55
URL: http://jadorenilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0