FÖRLÅT!

2009-06-22 @ 19:32:01
Hej och sry för EXTREMT dålig uppdatering. Har haft jätte mycket att göra och sen inte haft någon ork att skriva. Sjukt trött typ hela tiden (a). Aja jag ska skriva snart, måste ladda upp bilder (som jag inte heller har orkat än)

Sålänge kan ni njuta av mina fötter ;) och ett par strumpor som köptes på intersport igår. De är typ efter sport något, ASIGT mjuka. man går på rosa moln, helt underbart! Kommer aldrig att gå ur dessa haha. För er som undrar kostar de 100kr. (men det är heeeelt värt det) dessutom blir fötterna väldigt varma och sköna (y)

Kommentarer
Postat av: nilo

Åhhh vilka fina rosiga, strumpor! smells fjäsk? no no

2009-07-02 @ 05:17:25
URL: http://ska jag ens tipsa om den? :S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0