Imorgon smäller det!!

2009-06-04 @ 19:21:29
Asså shit jag tror jag smäller av (inte för att jag ätit för mycket som det kanske låter) utan för att igår var jag ledig, idag var jag ledig och imorgon är det SKOLAVSLUTNING! Jag har alltså plöjt mig igenom hela ettan! OMGOMGOMGOMG, tiden har bara flygit iväg, det känns inte alls länge sen jag gick till skolan jättenervös första dagen. Fast iofs så känns det i skallen, har jag gjort nått annat än att plugga det här året? Jaja, nu ska jag ta vara på tiden och lägga mig i soffan och läsa. Satte igång med en ny bok idag, stenhuggaren av Camilla Läckberg. Riktigt spännade må jag säga.... en riktig läs-sommar ska det bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0