JUNI

2009-06-25 @ 22:23:53
Jaja, jag vet månaden är inte över men jag har inte skrivit på forever så jag gör en liten sammanfattning istället. (dock har jag ingen koll på tid och rum längre så palla datum heh)



Eftersom jag inte vet när så kallar jag det början, haha låter allvarligt.
Ja det var i alla fall SPÖREGN och eftersom jag inte hade någon lust att vara ute så gick jag på en skrivkurs som jag fick av Mm & Mf i Djursholm. Bodde då i en vecka hos dem i Danderyd eftersom det går liiiite fortare att åka till kursen är ifrån Västerhaninge. Där så försökte de fetta på mig massa saker fick typ glass och sånt varje dag, så jag var tjockt mätt! Sen blev det mycket yatzy med min moster eftersom jag inte känner någon som bor där *snyft* Vilket liv man har, nej men man får ju lite arm muskler (a) HAHA.
  
Sen blev det en hel del presenter dont ask me why men får grejer när jag kommer dit, oftast onödiga små saker men, men det är tanken som räknas ;). Bl.a. ett silverhalsband som jag faktiskt gillade, och ja jag vet att min kamera suger men det e fan en 30årig (mobilår) gammal mobilkamera.
 
Ja vad hände mer, jag klippte mig. Bara lite, *andas ut* trodde hon skulle ta massa har inte klippt mig på över ett halvår. Jag ät dessutom JORDGUBBAR TILL FRUKOST! Sommarkänsla hello. Jaja, dessutom åt jag massa frukost, kände mig riktigt nyttig.

Här kan ni få läsa en sak som jag skrev på the kurs (tänk då att vi skulle leverera direkt på typ 10min, så döm inte)
Vi skulle gestalta rädsla.

Hon andasde snabbt nästan panikslaget och ökade snabbt takten ytterligare. Hennes snabba steg ekade genom den mörka tunneln medans hennes flackande blick sökte sig mot den mörka skuggan som närmade sig. Hon fick hejda sig själv för att inte ge ifrån sig ett skrik men kände ändå hur rädslan sakta spred sig i kroppen. Hon kände hur munnen blev torr och att hennes hjärta skenade när hon kände mannens andedräckt i nacken.

Midsommar firade jag också där men pallade inte gå ner till the stång sov istället haha.
  
Food! Ja vi åt lite mat och gissa vad jordgubbar (på senaste tiden har jag ätit extremt mkt jordgubbar)

 
Ja sen har det varit en massa hit och dit i sthlm. Denna kväll var jag och Putin ute och gick som vi alltid gör jävla motionärer ;) Nej men det va kul, förrut äckelbron vi gick över som hade tusen spindlar på räcket grejer. Vi gick allvarligt i typ 2 timmar tills  typ halv ett tror jag pratandes om allt mellan himmel och evigheten höh. Aja vi tröttnade och började ialla fall hitta en öppen pizzeria utan resultat :( så vi gick hem och så vid två tiden gick vi till Mc ist bättre än inget right? Aja vi måste ju fetta på oss lite efter allt gående!

Senaste tiden har jag inte tagit några bilder alls men kort genomgång. Igår (24 hhaah ett datum jag vet) så firades min morbror med grillat och gissa tre gånger jordgubbar och massa gott, myste med mina söt kusiner! Åh love them, ska till dem i Västerås 8augusti.
 
Vilket ska bli kul, sen så va vi sthlm alla tre och KÖPTE BILJETTERNA TILL DANMARK! Yes det blir av visserligen kort (3-5juli) men Åhhhhh :D, det är roligt mina små .. kommer-inte-på-ett-ord.

Blivit mycket solande också, senast idag var jag på Gålö hela dagen solade åt god lunch i solskenet plus äppelpaj (som inte var så god men iaf), skönt att det blåser lite där annars är det ju dö varmt, men det blev aldrig kallt. Vågade till och med mig ut i vattnet men bara att doppa benen. För kallt för mig fortfarande prutt ..

jag har använt min cykel för första gången haha. Träffade Emelie och hennes lillebror va tvungen att såga upp mitt lås åt mig (inte det på cykeln utan ett vi satt på) så det tog typ en timme att bara komma iväg. Sen cyklade vi runt lite tills vi båda mådde illa (?) och så va det slut!

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske picknick med brudsen i klassen annars no ide. På lördag ska jag iaf på någon grill grejs sak, hoppas att det blir kul.

Lite trist men jag har ätit så mkt grillat och jordgubbar att jag nästan börjar tröttna på det (och det får ju inte hända).
Dessutom börjar mitt godislöft imorgon *Snyft* haah nej men det ska bli skönt, dessutom så är det aldrig fel att få pengar för att jag inte äter godis och blir big mama.

Ja jag vet gäääsp långt inlägg men det är lite kompensation för att jag skrivit så lite ;p

Kommentarer
Postat av: Agneta

Tänk dig matsalen för nått år sedan. Den dagen serverades äppelpaj. Sen kommer en kille som säger "ÄPPELPAJ, ÄPPELPAJ, ÄPPELPAJ!", det kom jag och tänka på när jag läste om din äppelpaj xD

2009-06-27 @ 22:22:09
Postat av: elise

Hahaah Ja ;)

2009-07-01 @ 14:38:11
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0