Let me sign - Robert Pattison

2009-06-07 @ 23:50:42

Ooh
Standing by a broken tree,
Her hands are all twisted,
She's pointing at me,
I was damned by light comin,
Over all she spoke with a voice that disrupted the sky,
She said, "Walk on over here to a bit of shade,
I'll wrap you in my arms if only you say
let me sign,
Let me sign.

Allvarligt, låten är helt undebar. Den bästa låt jag någonsin hört, seriöst!

Bara för att jag inte har något liv just nu så översatte jag låt texten i google.

Ooh
Ständiga av ett brutet träd,
Hennes händer är vridna,
Hon pekar på mig,
Jag blev förbannad av ljus kommer,
Under alla hon talade med en röst som störs himlen,
Hon sa: "Gå hit för lite skugga
I'll wrap dig i mina armar om du bara säger
Låt mig underteckna,
Låt mig underteckna

Kommentarer
Postat av: nilo

hahahaha det där var ju bra översatt!

2009-06-08 @ 12:18:11
URL: http://jadorenilo.blogg.se/
Postat av: elise

Jaaaa, i löve it! :)

2009-06-09 @ 18:01:41
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0