Sex and the city the movie

2009-06-09 @ 18:19:13
Egentligen borde jag väl kanske hoppa in i duschen och tvätta håret. Fräscha upp mig lite och göra något vettigt av mitt liv. Jag har seriöst bara legat framför tvn i två dagar. Men det är så jäkla skönt. Ingenting att göra, inga tider att passa så jag vet att jag kan dega framför tvn hela sommaren om jag vill. Såg precis klart sex and the city the movie. Får lite "dåliga vibbar" av den filmen, inte för att den är dålig på nått sätt utan för att den framkallar bad memories. Men den är ju så bra att jag inte kunde låta bli att se den en tredje gång. Jag tycker Charlotte är så söt när hon träffar Mr Big och skriker "I CURSE THE DAY YOU WERE BORN!" och sedan går vattnet för att hon är så upprörd. Haha


Elise, jag hittade typ ett erbjudande i pappas HSB-tidning... man kan bo i Köpenhamn i två nätter på ett fyrtjärningt hotell får typ 800 kr. Det kanske är ett alternativ om vi inte hittar nått till Bornholm. Pappa sa att det är jättedyrt att bo där eftersom det inte är någon konkurrens. Vi kan ju fundera på saken! :)


Kommentarer
Postat av: kristina

sv: tack för tipset, ska kolla genast ^^





Sex and the city move äger! haha hade glömt bort att charlotte skrek I curse the day you were born :)

2009-06-09 @ 18:37:55
URL: http://kristinatrinh.blogg.se/
Postat av: elise

Låter skitbra, övertala co bara :)

Jag är på bara vi åker, haah ;)

2009-06-09 @ 21:53:32
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0