trettionde juni

2009-06-30 @ 15:00:00

De stora planerna i sommar är gjorde nu
3-5juli Danmark
- Så kul det kommer bli, vi alla ser verkligen fram emot det *smile*
9-12juli Sveaholmen (en ö vi har hyrt, mysigt!)
- Om det regnar då dör jag. Sola är the main event.
18(20)juli-2augusti Göteborg
- träffa vänner, ÅKA BÅT! älskar det, liseberg, bada i havet är planerat ;)
8augusti - ? Västerås
- Träffa söta kusinerna och morbror och hans fru. Bo i deras villa antagligen en vecka.
18 Upprop i min nya skola.
- Ja jag kom in på mitt första val :) Jag är nöjd!

hej har inte skrivit något de senaste dagarna har varit ute och njutit av vädret till max. Men igår så brände jag mig ganska rejält på ryggen även fast jag smörjde in mig (viktigt people!) så idag blir det ingen sol för mig även fast jag vill!

Ska istället ta tillfället i akt och packa till Danmark (fredag åker vi!) så kan jag vara ute imorgon. Hahah har drogat allt som heter aloe vera och after sun. 

Helt ok att inte åka utomlands i sommar, ska göra så mkt annat kul. Dessutom så ökar det chanserna att jag och putin får åka på våran resa nästa sommar själva. SKITKUL!

Kommentarer
Postat av: nilo

lucky you! life goes like dans på rosor för dig, lr vad? ;)

2009-07-02 @ 05:52:24
URL: http://jadorenilo.blogg.se/
Postat av: elise

hahahah. Det känns lite som det, men nja ;p

2009-07-02 @ 11:44:20
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0