VARNING! Tråkigt inlägg VARNING!

2009-06-05 @ 22:04:15

Jag kommer snart inte gå i min skola och min hjärna vill fortfarande inte fatta det. Jag vill verkligen inte stå på tisdag och asböla på skolavslutningen, haha (a).

Dessutom så kännd det jätte konstigt att inte ha massa läxor och skit att göra och jag är helt ovan att inte vara stressad 24/7 haha. Men men jag vänjer mig, haha ;)

Idag hade vi profildag (och åt för sista gången i matsalen..), vi tog bilder i skolan och satte ihop massa kollage om skolan typ haha var väll helt okej. Sen kollade vi på världens segaste film bara för att dra ut på tiden (vi borde ha fått gå hem istället), men ja snart är det slut.

Just nu sitter jag och gör typ inget. Familjen åkte på något läger skit för en stund sen och är ensam hemma hela helgen, BÄST! Men idag är jag seg så pallar inte göra något, men helgen är inte över än ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0