"you aren't braceface, you are metal mouth"

2009-06-25 @ 14:50:42

Jag sov en timme inatt innan väckarklockan ringde och talade om för mig att det var dags att stiga upp om jag inte skulle komma försent till tandläkaren. Forfarande halvsovandes lyckas jag välta ner allt som står i mitt fönster, hehe smartass. Jag promenerade iallafall ner till tandläkaren i det underbara vädret och när jag kom dit fick jag beskedet att jag skött mig bra med mina förbaskade gummisnoddar och mina tänder är typ så bra som dem kan bli, så nästa gång ska jag PLOCKA UT TANDSTÄLLNINGEN!!! TYP 4 MÅNADER INNAN DEN PLANERADE TIDEN!!!!!!! Dock så ska jag plocka ut den nästa måndag klockan halv 10 och vi kommer ju hem från köpenhamn klockan 23.44 dagen innan. Haha underbart. Men vem fan bryr sig, tandställningen ryker ju. :D

Iallafall när jag kom hem så tyckte jag det var dumt att spendera dagen inne (även fast jag var trött som fan) så jag gick ut och la mig i gräset med en bok och ipodden. Jag var så försjunken i Mikael Blomkvists och Lisbeth Salanders värld att jag inte återkom till verkligen förren 2 timmar senare med en rand på baksidan av kroppen. Och kritvit på framsidan. Det är inte fint alls, varför gjorde jag så för? Haha får väl sola framsidan imorgon då... Nu funderar jag på om jag ska ta en liten powenap eller om jag ska gå ut på en promenad längs karlbergskanalen....hmm....kan det bli bättre än så här?


braceface (inte mina tänder som ni kanske fattade)


 



Kommentarer
Postat av: elise

Fett kul med tandställningen! :D

hahah själv så soladed jag fram och bak men jag är ändå vitare bak :( så det funkar iaf inte ^^

2009-06-25 @ 22:29:28
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

LYCKOST PATRICIA! Jag vill ha det men kärringen som jag har till tandläkare säger att jag inte behöver det :@ BLÖÖ PÅ HENNE!

2009-07-02 @ 05:27:47
URL: http://jadorenilo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0