effektiv kvallitetstid

2009-03-14 @ 03:35:52



Från att ha varit trött och grinig med ångest över alla ofärdiga arbeten att göra till att vara pigg som en mört och må som en gud. Såklart blir det så när helgen kommer. Av någon anledning så pluggar jag mycket effektivare på natten. Då känns det som man har all tid i världen och dessutom är det helt tyst. Perfekt pluggmiljö liksom. Jag känner mig stolt över mig själv, innan jag började hade jag skrivit en knapp sida, med halva meningar och korta stycken och lite allt möjligt. Nu har jag skrivit en sammanhängande text på två och en halv sida. Om jag skriver en halv sida till och pillar lite på strukturen och språket så vet jag att det här kommer bli en bra uppsats. Jag tror nästan jag fortsätter skriva resten nu, när jag ändå håller på!

Men inte nog med det. Nejnej, dessutom har jag också städat min svinstia till hem. Är jag inte bäst eller vad? Om jag hade haft den här inställningen resten av dygnet också hade jag nog inte haft något problem med betygen. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0