gladgladglad

2009-03-28 @ 01:37:39
Har precis kommit hem från en underbart härlig kväll med Adam. Vid tio insåg vi att vi nästan skulle dö av tristess så vi bestämde oss för att det är bättre att träffas och hitta på något än att sitta hemma oh stirra in i väggen. Han är verkligen en sådan härlig människa och han gör mig nästan alltid på strålande humör. Vi har gått på en lång nattpromenad och upptäckt lite nya platser i Stockholm som vi inte visste fanns. Fast efter ett tag insåg jag att jag visste precis var vi var så då var det inte lika kul längre.... sedan satt vi på BK och drack milkshake/cola och pratade om allt mellan himmel och jord. Insåg då hur mycket jag verkligen hade saknat honom!

Sen! Mina damer och herrar, har jag precis upptäckt något förskräkligt underbart. Thåström OCH Anna Ternheim ska ha konstert TILLSAMMANS i sommar. Jag tror jag dör av lycka!!!!! Någon som vill gå med mig (eliiiiiiiise?) (a)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0