Hej lördag

2009-03-28 @ 12:04:55
Igår var jag och Emelie i stan, med värdens värsta väder. På vägen dit så åkte vi med Jennifer som blev jätte irreterad på en "dragspelsmann" som började spela högre, när hon sa till honom, det va lite kul haha. Men när vi kom fram var det typ snöstorm, riktigt jobbigt! Vi hade tänkt shoppa lite stuff, men man blir inte speciellt sugen utav vädret, men vi hann med en fika och jag köpte present till pappa i alla fall.
Sedan så åkte vi hem, jag till väästerhaninge och hon till skogås och sedan fick jag gå en miljon mil i äckelvädret innan jag kom hem till mig och chillade.

idag då, jo egentilgen så ska vi fira min pappas födelsedag idag, men det verkar som att alla är insnöade eller sjuka, så vi får ta det någon anna gång istället, lite synd men vi komme fira honom med släkten imorgon så något blir det i alla fall,haha.

Så nu sitter jag här i mina mjukiskläder, med världens största hög med läxor och annat smått och gott som ska vara inlämnat/ prov på mm. nästa vecka. ja det är väll bara att kavla upp ärmarna, och sätta igång då *suck*. Ja, det var väll helg nu va? har inte märkt det än ..

Elises framtid?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahahah, jag har fortfarande dragspelsmannen i huvudet framför mig när Jennifer skriker som f*n på honom. HAHA.

Det var mysigt på fiket iallafall(a) Pussar på enbart min Elise

2009-03-28 @ 13:07:48
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: NiiiLo

Ser ibland ochså en sån där bild framför mig när jag tänker på min framtid:( .Plugg Plugg och åter igen plugg. 10 års extra plugg efter gymnasiet. Fick något i ögatsnyft

2009-03-29 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0