Hur stavar man tisdag på engelska? Tuseday? Eller?

2009-03-31 @ 18:08:13
Hahah min "långt-borta" humor slog till idag igen. beställde tre par trosor för typ 3 dagar sedan (skit snabb service *tummeupp*) och de kom idag i en hel svart låda. Det första som jag tänkte när jag såg lådan, det första jag tänkte var Oh my God i´m beeing blackmail(d?). HAHHAAH så tråkigt och ändå står jag och garvar åt det, hihi.

Förrövrigt så var idrottslektionen ja hur ska jag säga ... annolunda, höhö. Jaja, vi fick VG och jag är nöjd med det om man ser på hur det gick på lektionen. Fast jag fick tillbaka min filmanalys (helt perfekt MVG om jag inte hade haft några slarvfel, JÄTTEGLAD!) och jag blev jättenöjd med den, så det gjorde mig glad och inspererad att skriva vidare på våran nuvarande arbetsuppgift.

Imorgon då, jo ekonomi prov i samhälle och muntligt nationellt prov med Jennifer, Julia och Agnes i min klass, jag är faktist inte nervös (just nu..) men fråga mig imorgon och det kommer säkert att ha ändrat sig, haha.



Been there, done that. Stackars kille .. Tur att jag inte är lika stressad längre. :)
Nu är det samhällsboken som kallar *Gäsp*. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tuesday tror jag det stavas:)

2009-03-31 @ 20:14:24
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det stavas tuesday.. Haha, visste jag tillochmed! Happy :D Pussar på dig min kära fruga.

2009-04-01 @ 19:20:07
URL: http://eberglind.webblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0