I don't need no education

2009-03-19 @ 18:14:17
Jag har äntligen kommit igång med pluggandet. Efter att ha läst några kapitel i Gossip Girl, loggat in på facebook fem gånger och målat naglarna. Utan att överdriva så är det så här:
När jag har pluggat på glosorna har vi aldrig läxförhör
När jag inte pluggat på glosorna som har vi läxförhör
När jag bara pluggat på några glosor har vi förhör på dem jag inte kan
Säkert bara för att jävlas med mig. Hursomhelst, hur fan ska man kunna avgöra om en majonäs är feminin, maskulin eller neutral? DAMP!!!

Juste Elise, jag är inte helt säker på vilken fråga du svarade på i kommentarsfältet några inlägg neråt. Men om du ville gå på bio i helgen så kan du väl ringa så vi kan bestämma nått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0