isåfall hade jag sagt ja, varenda jävla gång i min egna jävla dröm

2009-03-25 @ 19:30:01

Jag är gladgladglad, för att min enda lektion imorgon är inställd så jag är ledig! *Lyckokick* Så imorgon blir en skön hemma-dag, så jag kan sova ut, ta igen lite plugg och förhoppningsvis ha lite tid över till att läsa. Känns som det var evigheter sedan jag läste för min egen skull. På tal om plugg förresten så gick det inte så dåligt i skolan som jag trodde.. har VG+ i svenska (ska satsa på MVG har jag bestämt!) och G+ i historia (har sänkt mig från MVG i nian men ska försöka kirra ett VG iaf innan terminen är slut) Det känns faktiskt som det går helt okej i de andra ämnerna också så det är jätteskönt! *Patricia motiverad*


Pluggis är det enda rätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0