jag tycker om att lära mig, men inte alltid att bli undervisad.

2009-03-26 @ 10:59:29



Jag vaknade vid tio av mig själv idag, trots att jag är ledig. Vet inte vad som har hänt med mig.... håller jag på att börja bli morgonpigg? Nu är jag snart klar, ska promenixa ner till statsbiblioteket i det fina vårvädret och sätta mig och plugga. Jag pluggar nämligen inte lika bra hemma, alltid något som distraherar en! Känner mig flitig as hell, det känns som jag har hittat mig själv igen, mitt plugg-jag :) så nu ska jag ta igen efter ett slapp-år i skolan. Hörs senare, njut av det fina vårvädret nu!

Kommentarer
Postat av: elise

GOOD THINKING! keep up the good work, patricia.

(..and i will give you candy,haha)

2009-03-30 @ 17:17:20
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0