jag vill ha sol, vämre. Ja juste jag bor i Sverige, vad tänkte jag på egentligen?

2009-03-23 @ 20:46:43
Det här var förra vecka när det verklige känndes som att våren var på väg, men de känslan är som bortblåst när man vaknar upp och ser snölandskapet utanför fönstret. *suck*


vad härligt att bilden ville vrida sig, känner att det är lite jobbigt att behöva vrida av sig nacken för att kolla på bilden ifrån rätt håll, ja tumme upp på den.

Förresten Emelie, så tänker jag lägga upp alla bilderna ifrån mobilen så kan du ta dem härifrån eftersom det inte alls fungerar att skicka.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ah, jag skrev så i mailet nu! Smartst :D

2009-03-23 @ 20:57:18
URL: http://eberglind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0