Long time, no see

2009-03-11 @ 22:27:58
Hejsan *supersmile* Idag har jag och Zahra letat sommarjobb efter skolan vilket inte slutade lyckligt, men med många skratt och lite Wii faktist och en massa youtube också vilken arbetsmoral vi har, haha.

Det var jätte kul faktist, men jag hade nog inte orkat det en vanlig dag, vi hade nämligen halvdag så vi slutade 11 *yes*. Men Zahra, Jennifer och jag satt i matsalen och pratade en stund så vi kom väll hem någon gång vid halv ett eller så.

HAHAH, roligaste saken. Våran skola sak börja visa simspon avsnitt under lunchen så att folk ska ha något att göra, desperat sätt att försöka få folk att vandalisera tror jag, men roligt ändå!


jag vet att jag inte skriver så mycket längre, men jag försöker bli bättre (a). Nej men det blir mest sånna här tråkiga inlägg nu, men jag hoppas jag ska få lite insperation att skriva annat också, hihi.

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha hittade du ingenting?

du kan ju kolla typ på mataffärer eller via komunen, det brukar funka. Annars fråga din pappa om han känner nån som kanske känner nån som vill ha en sommarjobbare, använd kontakter helt enkelt!

2009-03-12 @ 13:01:50
Postat av: NiLO

HAha vi kolla tom Gucci och Armani: )

2009-03-13 @ 16:26:39
Postat av: Emelie

No I didn´t smile that day. I was sick! :|

2009-03-25 @ 17:56:26
URL: http://eberglind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0