Lyckad helg?

2009-03-09 @ 18:21:49
Planerna var bio, träffa vänner i stan och vad blev det då? Jo 39 graders feber med mitt täcke i soffan.
Så jobbigt, hade dessutom lite plugg som jag hade tänkt få gjort i helgen (förvånande?) så nu känner jag mig stressad över allt, blöö.  Pappa ville egentligen att jag skulle vara hemma idag också, men jag vill inte missa skolan just nu och även fast jag inte var på topp i början av dagen så gick det bra. Men nu när jag är hemma vill jag bara ta det lungt (a).
Får börja ta och lunga ner mig lite nu när kroppen säger ifrån, men nu är det middag, ciao.

Annars så fick jag tillbaka prov idag faaktist fick mvg på en novell jag skrev på nationella provet i Svenska, blev förvånad faktist trodde att det skulle suga, så det var en uppiggare idag, haha.
PS. Patricia jag och pappa hyrde Låt den rätte komma in i helgen, den var inte så bra. Hihi. DS.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Grattis bääääbis :D

jaså inte? attans :/

2009-03-09 @ 18:56:05
Postat av: Elise

tack sötis :)

Naaj, tyckte att storyn va lite cp men den va fin också men för att vara typ 12 år var deras relation för seriös eller ja han är ju 12år i alla fall ;)

2009-03-11 @ 21:37:20
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0