Phhuu. ..

2009-03-18 @ 21:30:07
Emelie har precis gått hem och jag är typ astrött haha. Vi skulle orda våran idrottslektion vi ska ha, men vi testade också yoga, aerobics och lite stretshing vilket slutade massa skratt.

Åhh, den här veckan har varit så skön inga prov att stressa sig över eller någoting och jag har lästa mycket böcker faktist. I Fredags kväll så hämtade jag ut twilight böckerna och på lördagen så var två av dem utlästa och den sista har jag läst ut under veckan (måndag, tisdag, idag) och bajs att det inte finns flera.

Nu ska jag se avsnitt 12 och 13 av the City som jag hade missat och ta och äta något min mage kurrar efter all träning, haha. Otränad eller vad?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag håller med! PHUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

2009-03-18 @ 21:33:53
URL: http://eberglind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0