Picture it!

2009-03-05 @ 18:01:56

ÅÅh jag vill ha en systemkamera! Jag vet att jag skulle kunna ta bra bilder om jag hade en, ialla fall bättre om man jämför hur bilderna på min nuvarande (trasiga) kamera blir. :( Önskade mig en i födelsedagspresent men jag fick inte en utan andra saker istället, någon som har en bra kamera att tipsa om?

Annars är jag jätte stressad med skolan just nu. Har inte kännt av "slut-stressen" i nian ännu, men nu vet jag vad alla pratar om. Har Tre inlämningar och ett prov imorgon och allt har vi fått reda på den här vecka förrutom provet och vi hade prov idag (som faktist gick bra VG+) också, blöö. Hur ska man hinna gör allt bra med så lite tid och så mycket att göra då blir ju allt halvtaskigt och man kan inte göra sitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0