Ska vi eta lite rekor (min favoritsak att säga in the whole world)

2009-03-16 @ 21:31:10
BALALALALLALLALALLALA! Jag får damp har sitt ca 20 minuter inne på google letande efter den text som Allie hade skrivit längst fram i dagboken till Noah (ur the notebook) hon säger något read for me so i can remember lalala.. eller något liknande. Jag har en filmanalys som ska vara färdig imorgon och jag måste ha med den scenen, det är min favorit scen då man ser den texten.

JAG BER PÅ MINA BARA KNÄN, Snällllllllla om någon vet exakt vad hon hade skrivit, help me! Pleas?
funderar starkt på att ladda ner den bara för att se vad som står, åhh det kommer ta forever!

Såg förresten Twilight nyss, den var bra tycket de hade hittat rätt människor för rollerna, men som alltid tycker jag om böckerna mera. Ja de som är filmatiserade som jag har sett och läst. Nu väntas bara att jag ska se Män som hatar kvinnor (läste boken för ca. 1-2 år sen tror jag nu, innan alla människor i världen läste den i alla fall). Patricia jag bangade förra gången, ge det ett försök till? ;) Haha.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ska vi eta lite rekor, med kanske sill och nubbe tillsammans med en snygg gubbe? (; Puss på dig Elise

2009-03-17 @ 22:07:05
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: The real Reka

mjaaaa, i helgen kanske?:)

2009-03-18 @ 18:02:29
Postat av: elise

ja det låter lockande :)

2009-03-18 @ 20:58:19
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0