Våga gå utan smink, feeeeegis (a)

2009-03-24 @ 20:23:13

HHAHAA, förjävlig bild men i alla fall, fin med brudparet i hörnet och allt.
i sexan sminkade jag mig ibland men jag var mest osminkad och det var skönt, så fortsatte det i sjuan också och jag var fortfarande nöjd med hur jag såg ut, sedan i åttan BAM! jag kännde mig asful och sminkade mig, varje dag och inte så lite heller.

vacker bild ifrån åttan, mitt i vintern och jag var den enda som såg solen, och jag hade en väldigt konsig bränna ..

Sommaren innan jag börjar nian och jag har glömt allt som har med smink och göra, vilket jag tycker är skönt och även min hud om jag får säga så, haha.
[Väldigt bra urval bilder, men jag orkar inte leta höh.]
jag vet inte varför jag sluta sminka mig, i början tror jag att det var för att det var vår och solen kom och då vill jag inte ha ett fett lager smink i fejjan, men sedan var det bara skönt. Allvarligt, jag kännde mig asful utan smink i början (och det kan jag såklart fortfarande göra) men jag sket i det och vande (heter det så?) mig vid det och då känns det naturligt, och att ha på sig smink kännde som att jag målad på mig för att jag ville att andra personer ska tycka si och så om mig. Visst jag tycker att man ser fräshare ut när man har smink ibland, men åhh alla är mänskliga ibland ser man bättre ut och ibland värre så är det med alla.

Jag tycker bara att alla borde inse att man är vacker utan smink också. Jag trivs (ofta) med mig själv när jag är osminkad och det är skööööönt people! Dessutom är jag lat och orkar inte ta extra tid på morgonen för att sminka mig men det är en anna ska, haha :)

Nu ska jag duscha, seee yaaaah!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag skulle våga. Om jag inte var så ful(a)

2009-03-25 @ 17:48:05
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: NiiiLo

Jaaa ni kan juh alltid ha mig som SMINK-influence hihi.....Nää men jag irriterar mig ENORMT på folk som sänker ens självförtroende bara för att höja sitt! Egentligen så finns det ingen "ful" person, det är bara om att vi har olika taste. T.ex. Elise tycker Torres är söt medans jag tycker att Ronaldo är as gullig : ) elr hur Elise C M Woldberg????:D:D:D:D Emelie din lilla homozygot klart du är söt/snygg, d borde fan jämt gå utan smink! Och Elise, måste säga att d har gjort framsteg, för varje dag som går så minskar d ditt användning av smink! Keep it up with the good work!

2009-03-25 @ 21:14:10
Postat av: Patricia

Do you have a name or can I call you mine?

2009-03-26 @ 23:20:26
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: elise

Emelie: prutt på dig för att säga så!

Zahra: Hahah, tack för de fina orden värmer i hjärtat du vet ;). Sedan så stavas mitt namn med K och inte C.

Patricia: you can call me, whatever you want :D.

2009-03-28 @ 12:15:30
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: NiiiLo

Det finns inget K i ELise hhahah. Jag fattar vad d menar ;)

2009-03-29 @ 12:47:51
Postat av: elise

Vem sa att jag menade mitt förnamn Zahra? :p

2009-03-30 @ 17:19:13
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: NiiiLo

Khosro...(a)

Vem sa att d inte mena ditt förnamn?

2009-03-30 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0