sunday

2009-03-22 @ 20:32:12
Idag hade jag och Elise egentligen tänkt att träffas, men pga av försovning och telefonproblem så blev det inte riktigt som tänkt, men nästa helg ska iallafall våra föräldrar träffas så då lär vi väl inte komma undan ;) Dagen har istället bestått av en långpromenad på eftermiddagen med Malin och Maria, och storstädning i rummet. Har ni nån gång haft känslan att hur mycket ni än städar så blir det ändå aldrig rent. Så var det idag så jag slet upp lådor och hyllor så hela mitt rum svämmade över av papper och skolböcker från lågstadiet... det blev inte mycket snyggare i mitt rum men nu har jag iallafall ordning bland mina papper. Får väl forstätta någon annan gång för nu blir det parlamentet och beck!

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0