TEXT THIS!

2009-03-29 @ 22:15:29
Pappa har precis förklarat för mig att man inte alls får en timmes sovmorgon när man ställer om till sommartid, den bittra värkligheten .. visst är det hemskt? höhö

Jag tror jag dör av nevrositet snart, jag och Emelie ska ha egen idrottslektion på tisdag och jag sitter och oroar mig över allt, guud vad jobbigt det är att inte kunna släppa det. Dessutom så har jag massa saker den här veckan som inte gör saken bättre. BLÖÖ!

Idag har i alla fall varit bra. Hade med kameran men glömde helt bort den när vi kom fram, smart elise. Vi åt tårta som jag och min kusin (3år) dekorerade. Den såg helt ok ut innan hon kom efteråt så var det mer som sönderbomat irak möter fruktsallad ungefär, men smakade gott gjorde den. Jag höll på som vanligt med min styrketräning. "jag vill rida på din rygg, elise lyft mig. Kom nu hoppar vi elise". hahah, men i love them så för mig gör det inget.

Sedan så har jag tydligen fått reda på att om jag inte får tag på något sommarjobb så kan jag få åka hem till min moster och min mormor och morfar och städa där och få pengar, (de har badrumsrenovering). ödet försöker visa mitt framtida jobb eller? Ja, och så ska jag såklart åka till Västerås och vara med mina Kussar, yaaaao.

Förresten ska jag sluta se på tv från och med nu (man vill ju inte sluta som denna grabb..)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Idrotten kommer att gå braaaaaaaaaaaaaaa!!!

vi tränar lite mer imorgon, iallafall pratar. Det tror jag att vi måste. Hehe. Sussa gott, pusspuss.

2009-03-29 @ 22:58:03
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: elise

Ja så hoppas jag på :p

2009-03-30 @ 07:24:58
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Godmorgon :)

allt väl?

2009-03-30 @ 07:27:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag vet :) men jag vill inte plugga ALLT på påsklovet (: Pussis<3

2009-03-30 @ 17:32:11
URL: http://eberglind.webblogg.se/
Postat av: NiiiLo

Haha sådär kändes dt för mig ochså när jag skulle ha min idrottslektion, fast min nervositet började två veckor innan dt var dags för min lektion xD. Elise som ska sluta titta på TV? aa visst MY @$$. Oh dang, min lögndetektor sprängdes!!!!!! Haha sommarjobba som städerska? Vet d va Elise? jag tycker att d gör bra i att inte skriva "VI" ska städa hemma hos dina kussar:) Har redan fixat sommarjobb till mig själv. VIVO!

2009-03-30 @ 19:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0