the sisterhood of the traveling pants

2009-03-08 @ 18:12:48

Tråkigt att Elli-Belli (jag måste sluta med mina smeknamn) blev sjuk igår, ville verkligen träffa henne och se män som hatar kvinnor, men hey det hinns med ändå! Istället träffade jag min kärande vän Adamp och vi såg systrar i jeans 1 & 2 hemma hos mig. Filmvalet var helt i mina händer, ska ni veta. Jag älskade verkligen systrar i jeans- böckerna för ett par år sedan så jag ville jättegärna se systrar i jeans andra sommaren, men adam som är lite efter hade inte sett ettan så vi fick se den med. Jag rekommenderar filmerna varmt!

Nu ska jag äta middag sedan ska jag krypa ner i sängen och läsa boken hanterigen av odöda. Jag har läst typ 20 sidor och är redan livrädd. Nej, men det är väldigt hemsk måste jag säga. Ikväll blir det parlamentet & beck!
Puss alla och krya på dig Elise <33


Kommentarer
Postat av: elise

Awww tack så mycket sötisnos :) Mår mycket bättre nu, trist att vi inte kunnde se ses. Jag såg också fram emot det :(

2009-03-09 @ 18:25:51
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0