Vampyrernas åtkommst

2009-03-03 @ 17:40:07
Har ni också märkt att det är mycket vampyrer just nu i alla former böcker, filmer och musik. Jag undrar vad det är som de har fått insperation av eftersom det har inte varit något nytt om vampyrer som jag har sett i alla fall sen typ Buffy och vampyrerna på kanal 5 för några år sedan. Frågeteeeecken!

Förövrigt så har jag blivit slumpvist utvald till något "Internationellt test" som typ 60 länder medverkar i så jag ska bli testad i Matematik, Naturvetenska, och läsförståelse med fem andra i min klass. Känns lite konstigt blev lite chockad först hehe, jag blir aldrig utvald till något, men man får inget betyg på det så jag behöver i alla fall inte plugga till det, *phuu*.

Kommentarer
Postat av: Soliga Leif

Jennifer prata om det på lunch rasten :s

2009-03-06 @ 20:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0