all the questions remained unanswered

2009-05-13 @ 19:43:27
Fasen vad denna vecka har gått fort! Jag vill iofs att den ska ta slut så allt jobbigt för denna vecka är över, men å andra sidan är det så mycket jag måste hinna fixa innan så jag blir stressad över att tiden bara rinner iväg...

To do:

♥Engelska häfte (asså seriöst det kan inte vara En A, det är så svårt att det borde vara En Ö, minst!) - halvklar
♥Tyskaprov - Har börjat plugga men har ändå rätt mycket kvar..
♥Historiaredovisning - Eftersom min lärare aldrig verkar bli nöjd har jag nästan hela fördjupningen kvar..
♥Plugga inför MaA nationellla del 2 - inte börjat..

Tur att jag börjar vid 2 imorgon, förmiddagen får spenderas på statsbiblioteket!
Back to work, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0