Bu för regn, Bä (?) för alla blommor!

2009-05-18 @ 19:17:13
Uuhhh, regn kan vara jätte mysigt om man sitter under tak med en filt runt sig och en kopp varm choklad. Men annars är det knappast ett av mina favorit väder. Däremot har jag märkt alla fina blommor som plötsligt har slagit ut, och ååh vad jag tycker om sånt :D Luktar amazing!


sötaste bilden ju!

Okej nu måste jag sätta igång med allt pluggandet, suuck. Vet ni, första terminen i nian så sa jag hela tiden att jo nian är verkligen jätte jobbig. Jag fattar nu vad de menar, men man vänjer sig och jag reagerar inte på att allt ligger så tätt inpå varandra hela tiden, haha.

Kommentarer
Postat av: nilo

Asså elise om d inte vill spela med oss så får du gärna sitta och spela kort med lovisa,Ronjas mamma och the genius herself(ronja), which is SUICIDE!!!

2009-05-18 @ 22:23:26
URL: http://jadorenilo.blogg.se/
Postat av: elise

hahaahaha, okej gärna för mig jag gillar att spela kort ;)

2009-05-19 @ 14:34:56
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0