Datasalen

2009-05-12 @ 14:33:22

hejsan hopp. Ett helt onödigt inlägg kommer opp!

Sitter här i datasalen i skolan och orkar inte börja riktigt ännu, är såå trött. Det känns som att jag har en sorts uiställd klocka i kroppen som säger till mig när jag ska sova för jag har inte kunnat somna före tolv den här veckan, eller i helgen. Hoppas att det kommer gå bort snart, aja. Nu ska jag fortsätta med "Jag - en tonåring". Och ja, det är så kul att jobba med detta som det låter.


Gluffsade precis i mig en hel risenta, de är så goda. men lite söta, men jag överlever, haha.

Kommentarer
Postat av: nilo

jaaa du, det såg inte så gott ut när du åt en i omklädningsrummet. Hurru var glad att ni fick iaf sitta framför datorn! Jag menar, såg det ut som om vi hade det roligt när ni titta in i klassrummet? berumda-film IN MY ASS!

2009-05-12 @ 18:43:31
Postat av: elise

Jo speciellt när du och Jennifer låg och sov.

2009-05-12 @ 20:25:06
URL: http://neonbrun.blogg.se/
Postat av: nilo

haha meh vafan den var skiiiiit tråkig! asså jag brukar inte somna på lektioner! det där var min första, och när man ser en pers som mig somna på en lektion THEN ITS REEEEEALLY BAD.......

2009-05-13 @ 16:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0