Friday.

2009-05-15 @ 19:49:42

idag så har jag haft min sista drama lektion (so sad), men det var kul. Vi började med att Jag och Agneta i min klass, skulle spela 80-åriga tanter och sedan så gjorde vi lite olika övningar där jag bl.a. spelade värsta blatten, höhö. Det var kul.

Den här veckan har verkligen varit never ending, eftersom vi har så mycket saker hela tiden, och den här helgen så kommer jag bara sitta med läxor för att få det gjort lixom.

Förresten så  bestälde jag balklänningen jag vissade och den kom för någon dag sedan och ÅHHHHHHH IM SOO NÖJD (svengelska-elise) gud vad jag är glad att jag valde den, nu är det bara skor mm. som jag behöver hitta, några tips?

Just nu sitter jag här med min gamla keps,ha.

I våran skola så har toaletterna varit igen proppade hela tiden för alla omogna småglin håller på att stoppar i papper, men i veckan så EXPLODERADE ca. 5-6 toaletters innehåll ut på golvet, och gud så gott det luktade (stackars våran vaktmästare som själv, stod och svabbade upp det).

Kommentarer
Postat av: nilo

Jaa du tänkte skriva Jimmy Choo men såg att ett parskor kostar typ 8000spänn så hehe:)

www.have2have.se

www.kingsizeskor.se :)

2009-05-15 @ 22:03:13
Postat av: elise

tack för tipset men jag har redan kollat på have2have och kollade nyss på den andre men hittade inga :(

2009-05-15 @ 22:25:39
URL: http://neonbrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0